Niet uitleesbare meter

Aansluitingen met een meter die niet op afstand uitgelezen kunnen worden mogen wij geen dynamisch contract aanbieden. Dit is volgens de richtlijnen van de Autoriteit Consument en Markt (ACM).

Om die reden hebben wij voor uw aansluiting met zorg gekozen voor de best mogelijke optie; een variabel contract. U wordt steeds op voorhand geïnformeerd over de tarieven voor de komende drie maanden.

Wilt u wel een contract met voordelige dynamische tarieven?

Dan zijn er twee mogelijkheden. U kunt zelf uw netbeheerder vragen om uw meter te vervangen voor een zogenaamde slimme meter. Hierna kunnen wij uw contract overzetten naar een dynamisch contract.

Heeft u al een slimme meter, maar heeft u geen toestemming gegeven om deze gegevens met ons te delen? Dan hoeft u alleen nog maar toestemming te geven voor het uitlezen en delen van de meterstanden. Hierna kunnen wij uw contract omzetten. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie via klantenservice@holland-energie.nl of telefonisch via 036 204 4000.